Saturday, December 8, 2007



"NUR BEAUTY HUT" (previously "THE MASSAGE HUT")
– pakar dal
am urutan tradisional dan juga kesihatan…


"The Massage Hut" telah ditubuhkan pada tahun 2005. Kami mulakan operasi kami yang bertempat di Eunos Crescent. Kemudian kami menubuhkan “Nur Beauty Hut” dan bertempat sekarang di Tanjong Katong Complex (Geylang Serai).

"Nur Beauty Hut" menawarkan pelbagai urutan tradisional
dan juga produk kesihatan. Kepakaran kami adalah urutan badan secara tradisional, urutan untuk kepala dan bahu, urutan sebelum dan selepas bersalin, mengempiskan perut secara tradisional, Rawatan Herba Halia Wrap (Ginger Herbal Wrap), Sauna dan banyak lagi. Sekiranya anda inginkan Massage Therapist kami membuat House Call, kami sedia ke rumah anda.


Inilah ruang mengurut kami, dengan alunan musik yang merehatkan minda anda dan juga bilik yang selesa sewaktu anda menikmati urutan badan dari Massage Therapist kami. Setelah selesai dengan urutan badan anda boleh mencuba Ginger Herbal Wrap kami. Sudah pasti selepas urutan pasti anda akan rasa lebih segar dan bertenaga.

Ramai pelanggan kami yang telah datang mengurut kemudian telah mencuba Rawatan Herba Halia Wrap (Ginger Herbal Wrap). Antara khasiat Ginger Herbal Wrap adalah ia dapat menlancarkan perjalanan darah dan juga mengeluarkan angin yang tersembunyi di antara urat saraf. Selalunya Rawatan Herba Halia Wrap dilakukan selepas pengurutan badan selama 1 jam. Cubalah dan anda akan rasa kelainan dimana badan akan terasa lebih segar dan lebih bertenaga. Dan jika anda mempunyai masalah angin dalam badan, InsyaAllah dengan izin Allah swt ia akan beransur pulih.


Dan sekiranya anda ingin mencuba Sauna kami, ini pula adalah bilik sauna kami. Selesa dan sesuai kepada yang ingin menguruskan badan. Disamping itu selepas Sauna, anda juga boleh mencuba pengurutan badan selama 1 jam dan akan berasa lebih segar dengan perjalanan darah lebih lancar selepas sesi sauna.


Kami juga menjual produk seperti Bengkung dan Losyen Mujarab dimana anda boleh menggunakan untuk mendapatkan badan idaman anda.


Jangan lupa juga mencuba Ear Candling, dimana inilah salah satu produk yang popular di kedai kami. Ramai pelanggan yang kemari untuk mencubanya.

Produk-produk lain dikedai kami, dengan pelbagai minyak herba yang boleh anda beli dan gunakan.

Kami akan menerangkan dengan lebih terperinci pelbagai cara rawatan yang sedia ada di kedai kami agar pelanggan-pelanggan kami tahu akan khasiat dan juga kebaikkannya.

Sudilah ke kedai kami beralamat seperti berikut :- Anda digalakkan supaya membuat appointment bersama Nora (Massage Therapist) di 9270 0015.

NUR BEAUTY HUT
845 Geylang Road
#03-04 Tanjong Katong Complex
Singapore 400845
Tel : 9270 0015 (Nora)

No comments: